tvorba internetových stránok . tvorba eshopov . internetový marketing a poradenstvo

služba
PODPORA VÝKONNOSTI E-SHOPU


E-BASIC
základná podpora

129 €

mesačne

  • 2 hodiny práce týždenne
  • prehľady Google analytics E-BASIC
  • 2 hodiny konzultácií mesačne
  •  
  •  
E-STANDARD
štandardná starostlivosť

189 €

mesačne

  • 3 hodiny práce týždenne
  • PROFI SEO nástroj SCOUT
  • prehľady Google analytics E-STANDARD
  • 3 hodiny konzultácií mesačne
  •  
E-PREMIUM
prémiová starostlivosť

319 €

mesačne

  • 5 hodín práce týždenne
  • PROFI SEO nástroj SCOUT
  • ŠPECIÁLNE ANALÝZY
  • prehľady Google analytics E-PREMIUM
  • 5+ hodín konzultácií mesačne
E-BASIC
základná podpora

109 €

mesačne pri ročnej platbe

  • 2 hodiny práce týždenne
  • prehľady Google analytics E-BASIC
  • 2 hodiny konzultácií mesačne
  •  
  •  
E-STANDARD
štandardná starostlivosť

159 €

mesačne pri ročnej platbe

  • 3 hodiny práce týždenne
  • PROFI SEO nástroj SCOUT
  • prehľady Google analytics E-STANDARD
  • 3 hodiny konzultácií mesačne
  •  
E-PREMIUM
prémiová starostlivosť

269 €

mesačne pri ročnej platbe

  • 5 hodín práce týždenne
  • PROFI SEO nástroj SCOUT
  • ŠPECIÁLNE ANALÝZY
  • prehľady Google analytics E-PREMIUM
  • 5+ hodín konzultácií mesačne
Neviete, ktorú možnosť si vybrať? Nerozumiete niektorým pojmom?
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a pomôžeme vám vybrať najlepšie riešenie pre vaše potreby.

porovnajte si jednotlivé služby

každá služba si vyžaduje určitú časovú náročnosť, zručnosti aj skúsenosti, niektoré služby si vyžadujú špeciálne nástroje
vlastnosti E-BASIC E-STANDARD E-PREMIUM
odborné práce (mesačne) 8 hodín 12 hodín 20 hodín
poradenstvo a konzultácie (mesačne) 2 hodiny 3 hodiny 5 hodín
report Google analytics
jeden zo základných dôkazov, že služba
prináša úžitky
personalizovaný report s odporučenými nastaveniami a prioritami klienta E-BASIC + reporty z nástroja SCOUT E-STANDARD + reporty špeciálnych analýz
PROFI SEO nástroj SCOUT - napojenie e-shopu na podrobné meranie SEO výkonnosti, štatistík, odkazov; analýzy obsahu e-shopu, porovnanie s konkurenciou a ďalšie... napojenie e-shopu na podrobné meranie SEO výkonnosti, štatistík, odkazov; analýzy obsahu e-shopu, porovnanie s konkurenciou a ďalšie...
ŠPECIÁLNE ANALÝZY - - napojenie e-shopu na doplnkové nástroje umožňujúce ďalšie vyhodnocovanie a ledenie úspešností prác a sledovaných cieľov
grafika pre akcie *
hlavný baner, banery kategórií, facebook titulka...
tvorba a publikovanie článkov *
podľa potreby a sezónnosti, široká distribúcia...
príprava, odoslanie a štatistiky noviniek *
komerčné a informačné, budovanie komunity
reklama na facebooku (klasická & remarketing) *
podľa potreby a sezónnosti, ladenie konverzie,
ladenie s dopadom na objednávky
budovanie referencií *
aktívna, systematická práca na budovaní a distribúcii referencií v nástrojoch klienta
príspevky na sociálnych sieťach a ďalších podporných nástrojoch *

* presné vyladenie a množstvo služieb v rámci mesiaca závisí od individuálnych potrieb klienta a cieľov, ktoré spoločne s klientom sledujeme (sledovanie google analytics; nastavovanie, meranie, ladenie a vyhodnocovanie cieľov; meranie transakcií; filtrácia odkazujúcich zdrojov; vylučovanie robotických zdrojov; vytváranie atribučných modelov zásluhovosti; UTM parametre a mnohé ďalšie)

najčastejšie otázky týkajúce sa služby
PODPORA VÝKONNOSTI E-SHOPU

na tomto mieste postupne publikujeme otázky a odpovede,
ktoré sa týkajú zvyšovania výkonnosti e-shopov
Aké úžitky mi táto služba môže priniesť?

Medzi základné úžitky tejto služby, ktorá si vyžaduje aj spoluprácu majiteľa eshopu, patrí zvyšovanie dohľadateľnosti eshopu na internete, zvyšovanie návštevnosti na eshope a zvyšovanie rôznych konverzií eshopu s cieľom získavania a udržiavania spokojných zákazníkov, ktorí v eshope nakúpili a ktorí sa do eshopu radi vracajú. Všetky tieto úžitky dosahujeme pomocou rôznych nástrojov, ich postupného ladenia, prispôsobovania trhu, sezóne, dopytom a podobne.

Aký nástroj používate na zber a vyhodnocovanie štatistík?
Základným a bezplatným nástrojom, ktorý pre tento účel používame je služba Google analytics, ktorú poskytuje spoločnosť Google. Predpokladom efektívneho využívania tejto služby sú realizované základné nastavenia služby a následne permanentné ladenie cieľov v e-shope, ladenia a vyhodnocovanie konverzií, ladenia cieľových skupín a mnoho ďalšieho.
Používate pre túto službu aj iné, profesionálne nástroje?

Áno, v cene služby je aj využívanie ďalších, profesionálnych platených nástrojov, ktoré pre zákazníka aj pre analytika prinášajú ďalšie hodnotné informácie. Existujú aj individuálne profesionálne nástroje, ktoré môžu byť spoplatnené samostatne a používajú sa výhradne na e-shope konkrétneho zákazníka, licenciou sú viazané na konkrétnu doménu.

Aké nástroje používate pre e-mailový marketing?

Pri e-shopoch postavených na softvéri UNIOBCHOD je súčasťou všetkých verzií (SMALL, BUSINESS, PROFI) aj nástroj na vytváranie, odosielanie a meranie newsletterov. V individuálnych prípadoch používame bezplatnú alebo platenú verziu amerického nástroja mailchimp, francúzskeho nástroja acymaling, českého nástroja smartemailing alebo nástroja podľa individuálnych skúseností zákazníka. Všetky nástroje majú v sebe integrované moderné vyhodnocovacie, bezpečnostné a iné potrebné funkcie.

Čo znamená budovanie referencií?
Dobré veci sa najlepšie šíria odporúčaním. Rovnako spolupôsobia na rozhodnutie návštevníka, aby sa stal zákazníkom nejakej firmy aj referencie iných zákazníkov, ktorí služby alebo produkty vyskúšali. Pokiaľ na e-shopy alebo webstránky získavame a pridávame dôveryhodné a reálne referencie skutočných zákazníkov, napomáha to zvyšovaniu konverzie.
Čo je to konverzia?

Konverzia v jednoduchosti je základné marketingové číslo, ktoré by mal sledovať každý majiteľ obchodu, či už na internete alebo v reálnej praxi. Základná konverzia je pomer medzi návštevníkmi, ktorí e-shop navštívia a tými, ktorí si v e-shope niečo kúpia. Následnou konverziou môže byť, že sa zákazníci začnú do e-shopu z rôznych dôvodov vracať. Iným typom konverzie je napríklad otvárateľnosť e-mailov. Konverzia 5% znamená, že zo 100 odoslaných a doručených e-mailov ich otvorilo len 5 adresátov. Takáto konverzia je nízka. To, či ľudia e-mail aj čítali viete zistiť napríklad pomocou šikovného nástroja na e-mailový marketing, ktorý dokáže spočítať, kto z adresátov, ktorí e-mail otvorili, v e-maili aj klikli na nejaké odkazy. Z toho vyvodzujeme predpoklad, že adresát okrem toho, že e-mail otvoril, ho aj čítal.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. nás a požiadajte o ďalšie informácie.

vytvorenie a spustenie eshopu je len začiatkom dlhej, no zaujímavej cesty v predaji vášho tovaru alebo služieb na internete

Čo všeobecne vyžaduje úspešný eshop?

  • húževnatú, systematickú a pravidelnú prácu;

  • napriek tomu, že existujú určité univerzálne zásady, ktoré musíme od spustenia eshopu dodržiavať, aké ďalšie konkrétne nástroje a postupy je potrebné zvoliť v tom-ktorom eshope si vyžaduje dlhodobejšie testovanie;

  • čo zaúčinkuje a bude mať dlhodobý dosah záleží napríklad od segmentu trhu, od cieľových skupín, od aktuálnej situácie trhu a mnohých ďalších faktorov;

  • základným princípom celého komplexu činností je nájsť správny pomer medzi množstvom vloženého času, nákladov a získaných úžitkov;

  • konečným cieľom je prevádzkovať eshop, ktorý je z dlhodobého hľadiska efektívny, udržateľný a prináša svojmu majiteľovi zisk.

najsprávnejšou motiváciou pre dobrý eshop je spokojný zákazník

Akú sú základné otázky, nad ktorými je dobré pri správe a vylepšovaní eshopu uvažovať?

  • Aký je náš ideálny zákazník?

  • Čo všetko vieme ponúknuť a urobiť pre nášho zákazníka, aby bol na našom eshope spokojný a rád sa k nám vracal?

  • Čím sa vieme odlíšiť od našej konkurencie?

  • Čo všetko od nášho eshopu zákazník očakáva?

  • Prečo by si zo všetkých možností, ktoré trh ponúka (vrátane možnosti nevybrať si vôbec žiadnu ponuku), mal zákazník zvoliť pre svoj nákup práve náš eshop?

je jednoduchšie zákazníka získať ako si ho udržať

© dbart.sk 2006 -