služba
PODPORA VÝKONNOSTI E-SHOPU
základná podpora
160 €
mesačne
-
2 hodiny práce týždenne
-
prehľady Google analytics E-BASIC
-
2 hodiny konzultácií mesačne
-
-
štandardná starostlivosť
240 €
mesačne
-
3 hodiny práce týždenne
-
PROFI SEO nástroj SCOUT
-
prehľady Google analytics E-STANDARD
-
3 hodiny konzultácií mesačne
prémiová starostlivosť
400 €
mesačne
-
5 hodín práce týždenne
-
PROFI SEO nástroj SCOUT
-
ŠPECIÁLNE ANALÝZY
-
prehľady Google analytics E-PREMIUM
-
5+ hodín konzultácií mesačne
základná podpora
128 €
mesačne pri ročnej platbe
-
2 hodiny práce týždenne
-
prehľady Google analytics E-BASIC
-
2 hodiny konzultácií mesačne
-
-
štandardná starostlivosť
192 €
mesačne pri ročnej platbe
-
3 hodiny práce týždenne
-
PROFI SEO nástroj SCOUT
-
prehľady Google analytics E-STANDARD
-
3 hodiny konzultácií mesačne
prémiová starostlivosť
320 €
mesačne pri ročnej platbe
-
5 hodín práce týždenne
-
PROFI SEO nástroj SCOUT
-
ŠPECIÁLNE ANALÝZY
-
prehľady Google analytics E-PREMIUM
-
5+ hodín konzultácií mesačne
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a pomôžeme vám vybrať najlepšie riešenie pre vaše potreby.
porovnajte si jednotlivé služby
vlastnosti | E-BASIC | E-STANDARD | E-PREMIUM |
---|---|---|---|
odborné práce (mesačne) | 8 hodín | 12 hodín | 20 hodín |
poradenstvo a konzultácie (mesačne) *1 | 2 hodiny | 3 hodiny | 5 hodín |
prehľad (report) Google analytics jeden zo základných dôkazov, že služba prináša úžitky |
personalizovaný report návštevnosti s odporučenými nastaveniami a prioritami klienta | E-BASIC + reporty z nástroja SCOUT (výkonnosť, dohľadateľnosť, iné) | E-STANDARD + reporty špeciálnych analýz |
PROFI SEO nástroj SCOUT | - | napojenie e-shopu na podrobné meranie SEO výkonnosti, štatistík, odkazov; analýzy obsahu e-shopu, porovnanie s konkurenciou a ďalšie... | napojenie e-shopu na podrobné meranie SEO výkonnosti, štatistík, odkazov; analýzy obsahu e-shopu, porovnanie s konkurenciou a ďalšie... |
ŠPECIÁLNE ANALÝZY | - | - | napojenie e-shopu na doplnkové nástroje umožňujúce ďalšie vyhodnocovanie a ledenie úspešností prác a sledovaných cieľov |
grafika pre akcie *2 hlavný baner, banery kategórií, facebook titulka... |
|||
tvorba a publikovanie článkov *2 podľa potreby a sezónnosti, široká distribúcia... |
|||
príprava, odoslanie a štatistiky noviniek *2 komerčné a informačné, budovanie komunity |
|||
reklama na facebooku (klasická & remarketing) *2 podľa potreby a sezónnosti, ladenie konverzie, ladenie s dopadom na objednávky |
|||
budovanie referencií *2 aktívna, systematická práca na budovaní a distribúcii referencií v nástrojoch klienta |
|||
príspevky na sociálnych sieťach a ďalších podporných nástrojoch *2 |
*1 služba v cene mesačného paušálu, neprenáša sa do ďalšieho mesiaca
*2 presné vyladenie a množstvo služieb v rámci mesiaca závisí od individuálnych potrieb klienta a cieľov, ktoré spoločne s klientom sledujeme (sledovanie google analytics; nastavovanie, meranie, ladenie a vyhodnocovanie cieľov; meranie transakcií; filtrácia odkazujúcich zdrojov; vylučovanie robotických zdrojov; vytváranie atribučných modelov zásluhovosti; UTM parametre a mnohé ďalšie)
najčastejšie otázky týkajúce sa služby
PODPORA VÝKONNOSTI E-SHOPU
ktoré sa týkajú zvyšovania výkonnosti e-shopov
Medzi základné úžitky tejto služby, ktorá si vyžaduje aj spoluprácu majiteľa eshopu, patrí zvyšovanie dohľadateľnosti eshopu na internete, zvyšovanie návštevnosti na eshope a zvyšovanie rôznych konverzií eshopu s cieľom získavania a udržiavania spokojných zákazníkov, ktorí v eshope nakúpili a ktorí sa do eshopu radi vracajú. Všetky tieto úžitky dosahujeme pomocou rôznych nástrojov, ich postupného ladenia, prispôsobovania trhu, sezóne, dopytom a podobne.
Základným a bezplatným nástrojom, ktorý pre tento účel používame je služba Google analytics, ktorú poskytuje spoločnosť Google. Predpokladom efektívneho využívania tejto služby sú realizované základné nastavenia služby a následne permanentné ladenie cieľov v e-shope, ladenia a vyhodnocovanie konverzií, ladenia cieľových skupín a mnoho ďalšieho.
Áno, v cene služby je aj využívanie ďalších, profesionálnych platených nástrojov, ktoré pre zákazníka aj pre analytika prinášajú ďalšie hodnotné informácie. Existujú aj individuálne profesionálne nástroje, ktoré môžu byť spoplatnené samostatne a používajú sa výhradne na e-shope konkrétneho zákazníka, licenciou sú viazané na konkrétnu doménu.
Príklad online prehľadu aktuálneho rozloženia pozícií (súkromný prístup pre klienta)
Príklad online prehľadu indexácie stránok e-shopu v čase (súkromný prístup)
Pri e-shopoch postavených na softvéri UNIOBCHOD je súčasťou všetkých verzií (SMALL, BUSINESS, PROFI) aj nástroj na vytváranie, odosielanie a meranie newsletterov. V individuálnych prípadoch používame bezplatnú alebo platenú verziu amerického nástroja mailchimp, francúzskeho nástroja acymaling, českého nástroja smartemailing alebo nástroja podľa individuálnych skúseností zákazníka. Všetky nástroje majú v sebe integrované moderné vyhodnocovacie, bezpečnostné a iné potrebné funkcie.
Príklad jedného prehľadov nástroja pre e-mailový marketing
Konverzia v jednoduchosti je základné marketingové číslo, ktoré by mal sledovať každý majiteľ obchodu, či už na internete alebo v reálnej praxi. Základná konverzia je pomer medzi návštevníkmi, ktorí e-shop navštívia a tými, ktorí si v e-shope niečo kúpia. Následnou konverziou môže byť, že sa zákazníci začnú do e-shopu z rôznych dôvodov vracať. Iným typom konverzie je napríklad otvárateľnosť e-mailov. Konverzia 5% znamená, že zo 100 odoslaných a doručených e-mailov ich otvorilo len 5 adresátov. Takáto konverzia je nízka. To, či ľudia e-mail aj čítali viete zistiť napríklad pomocou šikovného nástroja na e-mailový marketing, ktorý dokáže spočítať, kto z adresátov, ktorí e-mail otvorili, v e-maili aj klikli na nejaké odkazy. Z toho vyvodzujeme predpoklad, že adresát okrem toho, že e-mail otvoril, ho aj čítal.
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. nás a požiadajte o ďalšie informácie.
vytvorenie a spustenie eshopu je len začiatkom dlhej, no zaujímavej cesty v predaji vášho tovaru alebo služieb na internete
Čo všeobecne vyžaduje úspešný eshop?
-
húževnatú, systematickú a pravidelnú prácu;
-
napriek tomu, že existujú určité univerzálne zásady, ktoré musíme od spustenia eshopu dodržiavať, aké ďalšie konkrétne nástroje a postupy je potrebné zvoliť v tom-ktorom eshope si vyžaduje dlhodobejšie testovanie;
-
čo zaúčinkuje a bude mať dlhodobý dosah záleží napríklad od segmentu trhu, od cieľových skupín, od aktuálnej situácie trhu a mnohých ďalších faktorov;
-
základným princípom celého komplexu činností je nájsť správny pomer medzi množstvom vloženého času, nákladov a získaných úžitkov;
-
konečným cieľom je prevádzkovať eshop, ktorý je z dlhodobého hľadiska efektívny, udržateľný a prináša svojmu majiteľovi zisk.
najsprávnejšou motiváciou pre dobrý eshop je spokojný zákazník
Akú sú základné otázky, nad ktorými je dobré pri správe a vylepšovaní eshopu uvažovať?
-
Aký je náš ideálny zákazník?
-
Čo všetko vieme ponúknuť a urobiť pre nášho zákazníka, aby bol na našom eshope spokojný a rád sa k nám vracal?
-
Čím sa vieme odlíšiť od našej konkurencie?
-
Čo všetko od nášho eshopu zákazník očakáva?
-
Prečo by si zo všetkých možností, ktoré trh ponúka (vrátane možnosti nevybrať si vôbec žiadnu ponuku), mal zákazník zvoliť pre svoj nákup práve náš eshop?
⬆