160 €
mesačne
240 €
mesačne
400 €
mesačne
128 €
mesačne pri ročnej platbe
192 €
mesačne pri ročnej platbe
320 €
mesačne pri ročnej platbe
vlastnosti | E-BASIC | E-STANDARD | E-PREMIUM |
---|---|---|---|
odborné práce (mesačne) | 8 hodín | 12 hodín | 20 hodín |
poradenstvo a konzultácie (mesačne) *1 | 2 hodiny | 3 hodiny | 5 hodín |
prehľad (report) Google analytics jeden zo základných dôkazov, že služba prináša úžitky |
personalizovaný report návštevnosti s odporučenými nastaveniami a prioritami klienta | E-BASIC + reporty z nástroja SCOUT (výkonnosť, dohľadateľnosť, iné) | E-STANDARD + reporty špeciálnych analýz |
PROFI SEO nástroj SCOUT | - | napojenie e-shopu na podrobné meranie SEO výkonnosti, štatistík, odkazov; analýzy obsahu e-shopu, porovnanie s konkurenciou a ďalšie... | napojenie e-shopu na podrobné meranie SEO výkonnosti, štatistík, odkazov; analýzy obsahu e-shopu, porovnanie s konkurenciou a ďalšie... |
ŠPECIÁLNE ANALÝZY | - | - | napojenie e-shopu na doplnkové nástroje umožňujúce ďalšie vyhodnocovanie a ledenie úspešností prác a sledovaných cieľov |
grafika pre akcie *2 hlavný baner, banery kategórií, facebook titulka... |
|||
tvorba a publikovanie článkov *2 podľa potreby a sezónnosti, široká distribúcia... |
|||
príprava, odoslanie a štatistiky noviniek *2 komerčné a informačné, budovanie komunity |
|||
reklama na facebooku (klasická & remarketing) *2 podľa potreby a sezónnosti, ladenie konverzie, ladenie s dopadom na objednávky |
|||
budovanie referencií *2 aktívna, systematická práca na budovaní a distribúcii referencií v nástrojoch klienta |
|||
príspevky na sociálnych sieťach a ďalších podporných nástrojoch *2 |
*1 služba v cene mesačného paušálu, neprenáša sa do ďalšieho mesiaca
*2 presné vyladenie a množstvo služieb v rámci mesiaca závisí od individuálnych potrieb klienta a cieľov, ktoré spoločne s klientom sledujeme (sledovanie google analytics; nastavovanie, meranie, ladenie a vyhodnocovanie cieľov; meranie transakcií; filtrácia odkazujúcich zdrojov; vylučovanie robotických zdrojov; vytváranie atribučných modelov zásluhovosti; UTM parametre a mnohé ďalšie)
Medzi základné úžitky tejto služby, ktorá si vyžaduje aj spoluprácu majiteľa eshopu, patrí zvyšovanie dohľadateľnosti eshopu na internete, zvyšovanie návštevnosti na eshope a zvyšovanie rôznych konverzií eshopu s cieľom získavania a udržiavania spokojných zákazníkov, ktorí v eshope nakúpili a ktorí sa do eshopu radi vracajú. Všetky tieto úžitky dosahujeme pomocou rôznych nástrojov, ich postupného ladenia, prispôsobovania trhu, sezóne, dopytom a podobne.
Základným a bezplatným nástrojom, ktorý pre tento účel používame je služba Google analytics, ktorú poskytuje spoločnosť Google. Predpokladom efektívneho využívania tejto služby sú realizované základné nastavenia služby a následne permanentné ladenie cieľov v e-shope, ladenia a vyhodnocovanie konverzií, ladenia cieľových skupín a mnoho ďalšieho.
Áno, v cene služby je aj využívanie ďalších, profesionálnych platených nástrojov, ktoré pre zákazníka aj pre analytika prinášajú ďalšie hodnotné informácie. Existujú aj individuálne profesionálne nástroje, ktoré môžu byť spoplatnené samostatne a používajú sa výhradne na e-shope konkrétneho zákazníka, licenciou sú viazané na konkrétnu doménu.
Pri e-shopoch postavených na softvéri UNIOBCHOD je súčasťou všetkých verzií (SMALL, BUSINESS, PROFI) aj nástroj na vytváranie, odosielanie a meranie newsletterov. V individuálnych prípadoch používame bezplatnú alebo platenú verziu amerického nástroja mailchimp, francúzskeho nástroja acymaling, českého nástroja smartemailing alebo nástroja podľa individuálnych skúseností zákazníka. Všetky nástroje majú v sebe integrované moderné vyhodnocovacie, bezpečnostné a iné potrebné funkcie.
Konverzia v jednoduchosti je základné marketingové číslo, ktoré by mal sledovať každý majiteľ obchodu, či už na internete alebo v reálnej praxi. Základná konverzia je pomer medzi návštevníkmi, ktorí e-shop navštívia a tými, ktorí si v e-shope niečo kúpia. Následnou konverziou môže byť, že sa zákazníci začnú do e-shopu z rôznych dôvodov vracať. Iným typom konverzie je napríklad otvárateľnosť e-mailov. Konverzia 5% znamená, že zo 100 odoslaných a doručených e-mailov ich otvorilo len 5 adresátov. Takáto konverzia je nízka. To, či ľudia e-mail aj čítali viete zistiť napríklad pomocou šikovného nástroja na e-mailový marketing, ktorý dokáže spočítať, kto z adresátov, ktorí e-mail otvorili, v e-maili aj klikli na nejaké odkazy. Z toho vyvodzujeme predpoklad, že adresát okrem toho, že e-mail otvoril, ho aj čítal.
Čo všeobecne vyžaduje úspešný eshop?
húževnatú, systematickú a pravidelnú prácu;
napriek tomu, že existujú určité univerzálne zásady, ktoré musíme od spustenia eshopu dodržiavať, aké ďalšie konkrétne nástroje a postupy je potrebné zvoliť v tom-ktorom eshope si vyžaduje dlhodobejšie testovanie;
čo zaúčinkuje a bude mať dlhodobý dosah záleží napríklad od segmentu trhu, od cieľových skupín, od aktuálnej situácie trhu a mnohých ďalších faktorov;
základným princípom celého komplexu činností je nájsť správny pomer medzi množstvom vloženého času, nákladov a získaných úžitkov;
konečným cieľom je prevádzkovať eshop, ktorý je z dlhodobého hľadiska efektívny, udržateľný a prináša svojmu majiteľovi zisk.
Akú sú základné otázky, nad ktorými je dobré pri správe a vylepšovaní eshopu uvažovať?
Aký je náš ideálny zákazník?
Čo všetko vieme ponúknuť a urobiť pre nášho zákazníka, aby bol na našom eshope spokojný a rád sa k nám vracal?
Čím sa vieme odlíšiť od našej konkurencie?
Čo všetko od nášho eshopu zákazník očakáva?
Prečo by si zo všetkých možností, ktoré trh ponúka (vrátane možnosti nevybrať si vôbec žiadnu ponuku), mal zákazník zvoliť pre svoj nákup práve náš eshop?
tvorba webstránok
tvorba e-shopov
internetový marketing
školenia a poradenstvo
⬆